Editura de carte

Contul meu
Wishlist
Editura de carte
0
Close
Coș cumpărături(0)
  • Nu aveți produse în coș. Mergi în magazin
Editura de carte
Category
  • Toate categoriile
  • Cărți
  • Artă
  • Beletristică
  • Business și Economie
  • Cărți pentru copii
  • Cele mai vândute
  • Colectia Capital
  • Comunicare/Relații Publice
  • Cultură generală
  • Dezvoltare personală
  • Drept/Legislație
  • Eseistica
  • Filosofie
  • Gastronomie
  • Hobby
  • Istorie
  • Istorie/Critica
  • Jurnale/Memorii
  • Manuale scolare/Cursuri
  • Medicină
  • Poezie
  • Politică/Geopolitică
  • Proză
  • Psihologie
  • Sociologie
  • Spiritualitate/Ezoterism
  • Sport
  • Stiinte/Educatie
  • Turism/Calatorii
  • Comunicate
  • Capital
  • Evenimentul Zilei
  • Noutăți
  • Cărți
  • Reviste
  • Oferte speciale
  • Promoții
  • Reviste
  • Capital
  • Evenimentul Istoric
0
Close
Coș cumpărături(0)
  • Nu aveți produse în coș. Mergi în magazin
  • Home
  • Produse
    • Cărți
      • Istorie
      • Jurnale/Memorii
      • Artă
      • Beletristică
      • Business și Economie
      • Cărți pentru copii
      • Comunicare/Relații Publice
      • Cultură generală
      • Dezvoltare personală
      • Drept/Legislație
      • Gastronomie
      • Medicină
      • Politică și Geopolitică
      • Poezie
      • Proză
      • Psihologie
      • Sociologie
      • Spiritualitate/Ezoterism
      • Sport
    • Reviste
      • Capital
      • Evenimentul Istoric
      • Evenimentul istoric – ediții online
    • Comunicate
      • Evenimentul Zilei
      • Capital
  • Cele mai vândute
  • Noutăți
HomeCărțiBusiness și EconomieRevolutia Marketingului contextual
revolutia_marketingului
sumar produs

Revolutia Marketingului contextual

70,00 lei

Autor(i): Mathew Sweezey

Nr. pagini: 336 pagini

Anul apariţiei: 2024

Editura:  Prestige

Cum sa-i motivezi pe cumparatori in epoca mass-mediei infinite

Suntem in mijlocul unei ample revolutii media. Pentru prima data in istorie, oamenii obisnuiti din intreaga lume au puterea de a crea, distribui si consuma continut; si asta imediat, de oriunde s-ar afla, folosindu-si dispozitivele. Cresterea masiva in ceea ce priveste „zgomotul” creat de acesti consumatori si de dispozitivele lor creeaza o situatie complet noua ce face ca marketingul conventional sa para invechit. Dar chiar si asa, nenumarate companii si structuri de marketing continua sa se bazeze pe modelele traditionale, considerand ca actiunile lor vor domina clientii. Si nu fac altceva decat sa se insele.

In aceasta carte, deopotriva provocatoare si practica, Mathew Sweezey, expert Salesforce, subli¬niaza intr-un mod indraznet noua era a „mass-mediei infinite” si pune o intrebare inteleapta: Intr-o lume in transformare, in care clientii isi construiesc propriile experiente, care este cheia de a trece peste acest obstacol si de a-i motiva sa cumpere? Este contextul – legatura stransa dintre dorintele individuale imediate ale consumatorului si experientele pe care un brand le creeaza pentru a le indeplini.

Bazandu-se pe cercetari noi si analize privind psihologia consumatorului, Sweezey defineste cinci elemente-cheie ale contextului.

Experientele clientilor trebuie sa fie:

  • Disponibile: Cum sa ajuti oamenii sa obtina valoarea pe care o cauta in acel moment.
  • Permise: Cum sa le oferi oamenilor ceea ce au cerut, in conditiile lor.
  • Personale: Trecerea de la cat de personala este o experienta la cat de personal o poti livra.
  • Autentice: Cum sa combini vocea, empatia si conventiile brandului.
  • Practice: Cum sa creezi o legatura puternica cu brandul, dincolo de produs.

2 în stoc

SKU: EDPRESTIGE81 Categorii: Business și Economie, Cărți
  • Descriere
  • Informații suplimentare
  • Recenzii (0)

Autor(i): Mathew Sweezey

Nr. pagini: 336 pagini

Anul apariţiei: 2024

Editura:  Prestige

Cum sa-i motivezi pe cumparatori in epoca mass-mediei infinite

Suntem in mijlocul unei ample revolutii media. Pentru prima data in istorie, oamenii obisnuiti din intreaga lume au puterea de a crea, distribui si consuma continut; si asta imediat, de oriunde s-ar afla, folosindu-si dispozitivele. Cresterea masiva in ceea ce priveste „zgomotul” creat de acesti consumatori si de dispozitivele lor creeaza o situatie complet noua ce face ca marketingul conventional sa para invechit. Dar chiar si asa, nenumarate companii si structuri de marketing continua sa se bazeze pe modelele traditionale, considerand ca actiunile lor vor domina clientii. Si nu fac altceva decat sa se insele.

In aceasta carte, deopotriva provocatoare si practica, Mathew Sweezey, expert Salesforce, subli¬niaza intr-un mod indraznet noua era a „mass-mediei infinite” si pune o intrebare inteleapta: Intr-o lume in transformare, in care clientii isi construiesc propriile experiente, care este cheia de a trece peste acest obstacol si de a-i motiva sa cumpere? Este contextul – legatura stransa dintre dorintele individuale imediate ale consumatorului si experientele pe care un brand le creeaza pentru a le indeplini.

Bazandu-se pe cercetari noi si analize privind psihologia consumatorului, Sweezey defineste cinci elemente-cheie ale contextului.

Experientele clientilor trebuie sa fie:

  • Disponibile: Cum sa ajuti oamenii sa obtina valoarea pe care o cauta in acel moment.
  • Permise: Cum sa le oferi oamenilor ceea ce au cerut, in conditiile lor.
  • Personale: Trecerea de la cat de personala este o experienta la cat de personal o poti livra.
  • Autentice: Cum sa combini vocea, empatia si conventiile brandului.
  • Practice: Cum sa creezi o legatura puternica cu brandul, dincolo de produs.
Greutate 0,339 kg
Editura

Prestige

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Revolutia Marketingului contextual” Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Edituri partnere

  • Martorul Clipei
  • Proema
  • Aius Printed
  • Bookzone
  • Cetatea de Scaun
  • Corint
  • Crisis Press
  • Danaster
  • Eikon
  • Evrika Publishing
  • Favorit
  • For You
  • Hoffman
  • Mass Media România de Mâine
  • Mediafax
  • Mica Valahie
  • Miidecărți
  • Monitorul Oficial
  • Neverland
  • Palimpsest
  • Partoş
  • Paul Editions
  • Preda Publishing
  • Prestige
  • Pro Universitaria
  • Universul Juridic

Produse similare

Adaugă în coș
Quick View
(0)

Crunta exploatare a sînului Julietei

75,00 lei
Citește mai mult
Quick View
Out Of Stock
(0)

Pachet Nadia Comăneci

19,90 lei
Hot
Adaugă în coș
Quick View
(0)

Târgu Mureș 1990: Zori însângerate

55,00 lei
Adaugă în coș
Quick View
(0)

Urmăritori și urmăriți

38,90 lei
Adaugă în coș
Quick View
(0)

S.R.S. – „NAȘUL” presei din România

34,90 lei

INFORMAȚII

  • Livrare și modalități de plată
  • Politică de confidențialitate
  • Termeni și condiții
  • Returul produselor
  • Media kit

SERVICII CLIENȚI

  • Contact
  • Returnări produse

CONT

  • Contul meu
  • Wishlist

A.N.P.C.

www.anpc.gov.ro
Numărul consumatorului: 0800080999
Adresa A.N.P.C. București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, Sect. 1, Tel/fax: 0372-131951, E-mail: office@anpc.ro

what are you looking for?

close
[]