Editura de carte

Contul meu
Wishlist
Editura de carte
27
Close
Coș cumpărături(27)
  • Cei mai mari vizionari care au schimbat lumea Cei mai mari vizionari care au schimbat lumea
    Qty: 1
    58,00 lei
  • S.R.S. - „NAȘUL” presei din România S.R.S. - „NAȘUL” presei din România
    Qty: 4
    36,90 lei
  • Viața este o poveste - Ediție cartonată Viața este o poveste - Ediție cartonată
    Qty: 1
    62,50 lei
  • Nu există criză climatică Nu există criză climatică
    Qty: 3
    53,00 lei
  • Târgu Mureș 1990: Zori însângerate Târgu Mureș 1990: Zori însângerate
    Qty: 1
    58,50 lei
  • Glorie și dramă – Marina Regală Română 1940-1945 Glorie și dramă – Marina Regală Română 1940-1945
    Qty: 5
    52,90 lei
  • Lumea lui Aurel Jiquidi Lumea lui Aurel Jiquidi
    Qty: 2
    178,90 lei
  • Scrisori către o tânără gimnastă Scrisori către o tânără gimnastă
    Qty: 2
    16,00 lei
  • Cartea regală de bucate Cartea regală de bucate
    Qty: 2
    52,00 lei
  • Adevărata față a Mariei Magdalena Adevărata față a Mariei Magdalena
    Qty: 1
    52,90 lei
  • România în patrimoniul UNESCO România în patrimoniul UNESCO
    Qty: 1
    111,00 lei
  • Noi reguli de TVA in comerțul electronic de la 1 iulie 2021 - Ghid practic Noi reguli de TVA in comerțul electronic de la 1 iulie 2021 - Ghid practic
    Qty: 1
    24,50 lei
  • Ghid Contabil pentru Asociaţii şi Fundaţii Ghid Contabil pentru Asociaţii şi Fundaţii
    Qty: 1
    36,00 lei
  • Nume de persoane la români în secolele XIV-XV (Țara Românească) Nume de persoane la români în secolele XIV-XV (Țara Românească)
    Qty: 1
    48,90 lei
  • Puterea umbrei - General brg. (r) Aurel I. Rogojan față în față cu Dan Andronic Puterea umbrei - General brg. (r) Aurel I. Rogojan față în față cu Dan Andronic
    Qty: 1
    158,50 lei
Total:
1.509,63 lei166.08
View cart Finalizează
Editura de carte
Category
  • Toate categoriile
  • Cărți
  • Artă
  • Beletristică
  • Business și Economie
  • Cărți pentru copii
  • Cele mai vândute
  • Colectia Capital
  • Comunicare/Relații Publice
  • Cultură generală
  • Dezvoltare personală
  • Drept/Legislație
  • Eseistica
  • Filosofie
  • Gastronomie
  • Hobby
  • Istorie
  • Istorie/Critica
  • Jurnale/Memorii
  • Manuale scolare/Cursuri
  • Medicină
  • Poezie
  • Politică/Geopolitică
  • Proză
  • Psihologie
  • Sociologie
  • Spiritualitate/Ezoterism
  • Sport
  • Stiinte/Educatie
  • Turism/Calatorii
  • Comunicate
  • Capital
  • Evenimentul Zilei
  • Noutăți
  • Cărți
  • Reviste
  • Oferte speciale
  • Promoții
  • Reviste
  • Capital
  • Evenimentul Istoric
27
Close
Coș cumpărături(27)
  • Cei mai mari vizionari care au schimbat lumea Cei mai mari vizionari care au schimbat lumea
    Qty: 1
    58,00 lei
  • S.R.S. - „NAȘUL” presei din România S.R.S. - „NAȘUL” presei din România
    Qty: 4
    36,90 lei
  • Viața este o poveste - Ediție cartonată Viața este o poveste - Ediție cartonată
    Qty: 1
    62,50 lei
  • Nu există criză climatică Nu există criză climatică
    Qty: 3
    53,00 lei
  • Târgu Mureș 1990: Zori însângerate Târgu Mureș 1990: Zori însângerate
    Qty: 1
    58,50 lei
  • Glorie și dramă – Marina Regală Română 1940-1945 Glorie și dramă – Marina Regală Română 1940-1945
    Qty: 5
    52,90 lei
  • Lumea lui Aurel Jiquidi Lumea lui Aurel Jiquidi
    Qty: 2
    178,90 lei
  • Scrisori către o tânără gimnastă Scrisori către o tânără gimnastă
    Qty: 2
    16,00 lei
  • Cartea regală de bucate Cartea regală de bucate
    Qty: 2
    52,00 lei
  • Adevărata față a Mariei Magdalena Adevărata față a Mariei Magdalena
    Qty: 1
    52,90 lei
  • România în patrimoniul UNESCO România în patrimoniul UNESCO
    Qty: 1
    111,00 lei
  • Noi reguli de TVA in comerțul electronic de la 1 iulie 2021 - Ghid practic Noi reguli de TVA in comerțul electronic de la 1 iulie 2021 - Ghid practic
    Qty: 1
    24,50 lei
  • Ghid Contabil pentru Asociaţii şi Fundaţii Ghid Contabil pentru Asociaţii şi Fundaţii
    Qty: 1
    36,00 lei
  • Nume de persoane la români în secolele XIV-XV (Țara Românească) Nume de persoane la români în secolele XIV-XV (Țara Românească)
    Qty: 1
    48,90 lei
  • Puterea umbrei - General brg. (r) Aurel I. Rogojan față în față cu Dan Andronic Puterea umbrei - General brg. (r) Aurel I. Rogojan față în față cu Dan Andronic
    Qty: 1
    158,50 lei
Total:
1.509,63 lei166.08
View cart Finalizează
  • Home
  • Produse
    • Cărți
      • Istorie
      • Jurnale/Memorii
      • Artă
      • Beletristică
      • Business și Economie
      • Cărți pentru copii
      • Comunicare/Relații Publice
      • Cultură generală
      • Dezvoltare personală
      • Drept/Legislație
      • Gastronomie
      • Medicină
      • Politică și Geopolitică
      • Poezie
      • Proză
      • Psihologie
      • Sociologie
      • Spiritualitate/Ezoterism
      • Sport
    • Reviste
      • Capital
      • Evenimentul Istoric
      • Evenimentul istoric – ediții online
    • Comunicate
      • Evenimentul Zilei
      • Capital
  • Cele mai vândute
  • Noutăți
HomeCărțiBusiness și EconomieRevolutia Marketingului contextual
  • Nu poți adăuga acea cantitate în coș — avem 1 în stoc și ai deja 1 în coșul tău. Vezi coșul
revolutia_marketingului
sumar produs

Revolutia Marketingului contextual

74,00 lei

Autor(i): Mathew Sweezey

Nr. pagini: 336 pagini

Anul apariţiei: 2024

Editura:  Prestige

Cum sa-i motivezi pe cumparatori in epoca mass-mediei infinite

Suntem in mijlocul unei ample revolutii media. Pentru prima data in istorie, oamenii obisnuiti din intreaga lume au puterea de a crea, distribui si consuma continut; si asta imediat, de oriunde s-ar afla, folosindu-si dispozitivele. Cresterea masiva in ceea ce priveste „zgomotul” creat de acesti consumatori si de dispozitivele lor creeaza o situatie complet noua ce face ca marketingul conventional sa para invechit. Dar chiar si asa, nenumarate companii si structuri de marketing continua sa se bazeze pe modelele traditionale, considerand ca actiunile lor vor domina clientii. Si nu fac altceva decat sa se insele.

In aceasta carte, deopotriva provocatoare si practica, Mathew Sweezey, expert Salesforce, subli¬niaza intr-un mod indraznet noua era a „mass-mediei infinite” si pune o intrebare inteleapta: Intr-o lume in transformare, in care clientii isi construiesc propriile experiente, care este cheia de a trece peste acest obstacol si de a-i motiva sa cumpere? Este contextul – legatura stransa dintre dorintele individuale imediate ale consumatorului si experientele pe care un brand le creeaza pentru a le indeplini.

Bazandu-se pe cercetari noi si analize privind psihologia consumatorului, Sweezey defineste cinci elemente-cheie ale contextului.

Experientele clientilor trebuie sa fie:

  • Disponibile: Cum sa ajuti oamenii sa obtina valoarea pe care o cauta in acel moment.
  • Permise: Cum sa le oferi oamenilor ceea ce au cerut, in conditiile lor.
  • Personale: Trecerea de la cat de personala este o experienta la cat de personal o poti livra.
  • Autentice: Cum sa combini vocea, empatia si conventiile brandului.
  • Practice: Cum sa creezi o legatura puternica cu brandul, dincolo de produs.

2 în stoc

Cod Produs: EDPRESTIGE81 Categorii: Business și Economie, Cărți
  • Descriere
  • Informații suplimentare
  • Recenzii (0)

Autor(i): Mathew Sweezey

Nr. pagini: 336 pagini

Anul apariţiei: 2024

Editura:  Prestige

Cum sa-i motivezi pe cumparatori in epoca mass-mediei infinite

Suntem in mijlocul unei ample revolutii media. Pentru prima data in istorie, oamenii obisnuiti din intreaga lume au puterea de a crea, distribui si consuma continut; si asta imediat, de oriunde s-ar afla, folosindu-si dispozitivele. Cresterea masiva in ceea ce priveste „zgomotul” creat de acesti consumatori si de dispozitivele lor creeaza o situatie complet noua ce face ca marketingul conventional sa para invechit. Dar chiar si asa, nenumarate companii si structuri de marketing continua sa se bazeze pe modelele traditionale, considerand ca actiunile lor vor domina clientii. Si nu fac altceva decat sa se insele.

In aceasta carte, deopotriva provocatoare si practica, Mathew Sweezey, expert Salesforce, subli¬niaza intr-un mod indraznet noua era a „mass-mediei infinite” si pune o intrebare inteleapta: Intr-o lume in transformare, in care clientii isi construiesc propriile experiente, care este cheia de a trece peste acest obstacol si de a-i motiva sa cumpere? Este contextul – legatura stransa dintre dorintele individuale imediate ale consumatorului si experientele pe care un brand le creeaza pentru a le indeplini.

Bazandu-se pe cercetari noi si analize privind psihologia consumatorului, Sweezey defineste cinci elemente-cheie ale contextului.

Experientele clientilor trebuie sa fie:

  • Disponibile: Cum sa ajuti oamenii sa obtina valoarea pe care o cauta in acel moment.
  • Permise: Cum sa le oferi oamenilor ceea ce au cerut, in conditiile lor.
  • Personale: Trecerea de la cat de personala este o experienta la cat de personal o poti livra.
  • Autentice: Cum sa combini vocea, empatia si conventiile brandului.
  • Practice: Cum sa creezi o legatura puternica cu brandul, dincolo de produs.
Greutate 0,339 kg
Editura

Prestige

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Revolutia Marketingului contextual” Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Edituri partnere

  • Martorul Clipei
  • Proema
  • Aius Printed
  • Bookzone
  • Cetatea de Scaun
  • Corint
  • Crisis Press
  • Danaster
  • Eikon
  • Evrika Publishing
  • Favorit
  • For You
  • Hoffman
  • Mass Media România de Mâine
  • Mediafax
  • Mica Valahie
  • Miidecărți
  • Monitorul Oficial
  • Neverland
  • Palimpsest
  • Partoş
  • Paul Editions
  • Preda Publishing
  • Prestige
  • Pro Universitaria
  • Universul Juridic

Produse similare

Adaugă în Coș
Quick View
(0)

Cei mai mari vizionari care au schimbat lumea

58,00 lei
Adaugă în Coș
Quick View
Evaluat la 5.00 stele din 5
(1)

Scrisori către o tânără gimnastă

16,00 lei
Citește mai mult
Quick View
Out Of Stock
(0)

Codul civil și codul de procedură civila 2021

33,83 lei
Citește mai mult
Quick View
Out Of Stock
(0)

Pachet promo cărţi 2

219,78 lei
Citește mai mult
Quick View
Out Of Stock
(0)

Pachet promo cărţi 4

211,32 lei

INFORMAȚII

  • Livrare și modalități de plată
  • Politică de confidențialitate
  • Termeni și condiții
  • Returul produselor
  • Media kit

SERVICII CLIENȚI

  • Contact
  • Returnări produse

CONT

  • Contul meu
  • Wishlist

A.N.P.C.

www.anpc.gov.ro
Numărul consumatorului: 0800080999
Adresa A.N.P.C. București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, Sect. 1, Tel/fax: 0372-131951, E-mail: office@anpc.ro

what are you looking for?

close
[]