• (0)

    Oameni de seamă – economiști

    55,50 lei

    Autor(i): Academia oamenilor de știință din România

    Nr. pagini: 561 pagini

    An: 2013

    Editura: Mica Valahie

    Prezenta lucrare completează cunoașterea științifică, cu prezentarea unor mari personalități sau distinși truditori care, cu vocația și creația lor, au contribuit la afirmarea științei economice. În afara economiștilor cu formație de specialitate, au fost cuprinse și alte personalități din alte domenii, care au depășit granițele specialității lor, pentru a aprofunda aspectele și corelațiile fenomenelor economice.

     

  • (0)

    Pensiile pe întelesul tuturor

    23,25 lei

    Editura: Monitorul Oficial

    In ghid este prezentată pe larg legislația pensiilor, cu precădere Legea nr. 263/2010 privind sistemul de pensii publice, cu toate modificările și completările legislative in vigoare, apărute pană la data de 1 septembrie 2021. După 10 ani de schimbări legislative, actul normativ sus-menționat este in vigoare.
    Volumul este structurat in șapte capitole, printre care cele cu privire la stagiul de cotizare, categoriile de pensii din sistemul public şi elementele lor caracteristice, precum şi modalitatea de determinare a punctajului mediu anual.
    S-au conceput peste 80 de exemple practice, de la calculul stagiului de cotizare realizat și stabilirea punctajului lunar, a punctajului anual și a punctajului mediu anual in diferite cazuri la modalitatea concretă de inscriere la pensie.
    Ghidul se adresează persoanelor care urmează să se pensioneze, pensionarilor, personalului de specialitate din casele de pensii și oricărei persoane interesate de acest domeniu foarte complex.

  • (0)

    Republica Coreea – diplomație, economie și cultură

    40,17 lei

    Autor(i): Alexandru-Mircea Nedelea, Marilena-Oana Nedelea

    Nr. pagini: 280 pagini

    An aparitie: 2022

    Editura: PRO UNIVERSITARIA

    Transformarea uimitoare a Coreei de Sud intr-o putere economica si o democratie cu drepturi depline, libera si liberala, doar in cateva generatii, poate reprezenta un model pentru tari aflate in curs de dezvoltare.

    Cand romanii se gandesc la aceasta tara o asociaza, in primul rand, cu dimensiunea sa economica si tehnologica: Samsung, LG, Hyundai etc. Ea a reusit sa ajunga a douasprezecea economie la nivel mondial si a treia din Asia, dupa Japonia si China. Coreea a devenit o atractie turistica importanta, avand un patrimoniu cultural impresionant. Tot mai multi oameni sunt atrasi de viata din Coreea de Sud, tara considerata a fi cea mai inovativa din lume.

    Cartea include capitole ce abordeaza subiecte legate de diplomatie, educatie, economie, cultura, istorie si un ghid util cu cuvinte si expresii comune in limba coreeana.

  • (0)

    Revolutia Marketingului contextual

    74,00 lei

    Autor(i): Mathew Sweezey

    Nr. pagini: 336 pagini

    Anul apariţiei: 2024

    Editura:  Prestige

    Cum sa-i motivezi pe cumparatori in epoca mass-mediei infinite

    Suntem in mijlocul unei ample revolutii media. Pentru prima data in istorie, oamenii obisnuiti din intreaga lume au puterea de a crea, distribui si consuma continut; si asta imediat, de oriunde s-ar afla, folosindu-si dispozitivele. Cresterea masiva in ceea ce priveste „zgomotul” creat de acesti consumatori si de dispozitivele lor creeaza o situatie complet noua ce face ca marketingul conventional sa para invechit. Dar chiar si asa, nenumarate companii si structuri de marketing continua sa se bazeze pe modelele traditionale, considerand ca actiunile lor vor domina clientii. Si nu fac altceva decat sa se insele.

    In aceasta carte, deopotriva provocatoare si practica, Mathew Sweezey, expert Salesforce, subli¬niaza intr-un mod indraznet noua era a „mass-mediei infinite” si pune o intrebare inteleapta: Intr-o lume in transformare, in care clientii isi construiesc propriile experiente, care este cheia de a trece peste acest obstacol si de a-i motiva sa cumpere? Este contextul – legatura stransa dintre dorintele individuale imediate ale consumatorului si experientele pe care un brand le creeaza pentru a le indeplini.

  • (0)

    Secretul banilor. Educația financiară pe care nu o înveți la școală

    105,90 lei

    Autor(i): Irina Chițu, Denisa Dascălu

    Nr. pagini: 256 pagini

    An: 2023

    Editura: Corint

    Lucrarea este structurată în șapte capitole, care abordează cele mai importante noțiuni de educație financiară de care ai nevoie, răspunde aplicat, cu exemple și soluții, întrebărilor legate de sănătatea financiară, buget personal, setarea și îndeplinirea obiectivelor, independența financiară. Studiind-o, te ajută să îți creezi obiceiuri financiare bune și să dai sens fiecărui ban care îți trece prin mâini.

  • (0)

    Strălucirea iluziilor. Ecrane care devorează vieți

    50,90 lei

    Autor(i): Alessandro Denti

    Pagini: 332+4

    An apariție: 2024

    Editura: Mass Media România de Mâine

    Un bestseller Edizioni Academiche Italiane/Omniscript!

    Ecranele sunt astăzi pretutindeni, strălucirea lor ne orbește, obligându-ne să regândim întreaga experiență a vederii și a cunoașterii. Este acesta un pericol? Suntem gata să îmbrățișăm comoditatea și să devenim roboți cu chip uman?

  • (0)

    Succes la interviul de angajare și CV-ul perfect

    52,90 lei

    Autor(i): Victor Dank

    Nr. pagini: 192 pagini

    An aparitie: 2025

    Editura: EVRIKA PUBLISHING

    Pentru obținerea unui loc de munca este obligatoriu sa susțineți un interviu de angajare, la care va veți prezenta cu un Curriculum Vitae. Emoțiile, anxietatea și stresul sunt barierele care va vor împiedica sa va atingeți obiectivul propus. Nu încercați sa sariți peste ele, ca nu veți reuși. Gestionați-le cu rabdare și eficiența și va veți bucura de succes.

    Așa cum atletul nu poate alerga la maraton fara un antrenament pe masura competiției, solicitantul unui job nu se poate prezenta la interviu înainte de a fi capabil sa-l susțina. Cartea de fața are scopul de a va îndruma pe parcursul acestui „antrenament“, oferindu-va informații și sfaturi utile și prezentând posibile scenarii ale desfașurarii unui interviu, capcanele pe care vi le pot întinde cei care recruteaza noii angajați, precum și o serie de anexe cu formulare care sa va ajute sa va întocmiți un CV și/sau o scrisoare de intenție.

    De asemenea, am acordat o atenție deosebita aspectelor psihologice ale procesului de recrutare/angajare, pentru ca, de foarte multe ori, emoțiile (exprimate sau nu) și limbajul corpului au un impact cel puțin la fel de mare ca experiența profesionala și abilitațile candidatului. „Chimia“ dintre angajator și potențialul angajat este importanta și nu trebuie neglijata.

    Cartea de fața este un ghid practic care ofera instrumentele necesare pentru a naviga pe piața muncii și a gestiona cu succes provocarile procesului de angajare, lansând un apel la curajul de a ținti cât mai sus.

  • (0)

    Teorii ale relațiilor internaționale

    51,80 lei

    Autor(i): Dan Vătăman

    Nr. pagini: 211 pagini

    An aparitie: 2024

    Editura: Pro Universitaria

    Domeniul Relatiilor Internationale, ca si in cazul tuturor domeniilor apartinand stiintelor socio-umaniste, are nevoie de formulari teoretice cuprinse in cadrul unor structuri conceptuale, teorii sau paradigme care sa faciliteze explicarea si intelegerea fenomenelor si evenimentelor din societatea internationala, precum si analiza lor in folosul tuturor celor interesati. Astfel, o teorie in domeniul Relatiilor Internationale trebuie sa aiba un rol explicativ, sa ofere raspunsuri logice la aceste evenimente, dar si interpretativ, sa analizeze cauzele si consecintele lor, sa ofere un model conceptual pentru studierea Relatiilor Internationale. Avand in vedere diversitatea conceptiilor asupra teoriilor in studiul relatiilor internationale, prezentul curs universitar urmareste ca, intr-o prima etapa, sa clarifice si sa familiarizeze studentii cu o serie de termeni de specialitate din domeniul Relatiilor Internationale, un domeniu stiintific pe cat de recent, pe atat de complex, pentru ca mai apoi sa abordeze principalele teorii ale relatiilor internationale, cu accent pe dezbaterea fundamentala care a opus teoria realista (incluzand si celelalte teorii derivate din acesta) teoriei liberale sau idealiste si, implicit, a teoriilor care au avut acelasi fundament cu aceasta, fara neglijarea si a altor scoli de gandire cum ar fi: Scoala de la Frankfurt si teoria critica a relatiilor internationale; precum si Scoala Engleza si teoria societatii internationale. Totodata, au fost aprofundate si unele teorii relativ recente, printre acestea: Postcolonialismul; Postmodernismul; Constructivismul; Feminismul; Ecologismul sau „Teoria Verde”; dar si Teoria Justitiei Globale. Cum era si firesc, cursul universitar a tratat si problemele fundamentale ale lumii contemporane si abordarile acestora in teoriile relatiilor internationale, analiza fiind focalizata asupra controverselor teoretice privind terorismul international, dar si asupra importantei religiei in teoretizarea domeniul Relatiilor Internationale in contextul enuntarii controversatei teze a „ciocnirii civilizatiilor”. (Prof. univ. dr. Dan Vataman)

  • (0)

    Viața În Economia Mioritică. Studii Și Eseuri Economice

    54,00 lei

    An apariție: 2016

    Autor: MIRCEA COȘEA

    Nr. pagini: 316

    Editura: Mass Media România de Mâine

    Lucrarea cuprinde studii și eseuri publicate de autor în unele publicații românești în perioada 2014-2016. Sunt abordate probleme de bază ale economiei României în perioada de tranziție la economia de piață, în strânsă legătură cu evoluțiile politice interne și internaționale

  • (0)

    Nu există criză climatică

    53,00 lei

    Autor(i): David Craig

    Nr. pagini: 224 pagini

    ISBN: 978-606-95444-5-7

    Editura: Evenimentul si Capital

    Și dacă totuși nu există criză climatică? Dacă pământul nu se supraîncăl­zește? Dacă ghețarii nu se topesc? Dacă urșii polari prosperă? Dacă asistăm la o îmbunătățire a vegetației Pământului datorată unei clime mai bune? Dacă nu este nevoie să reducem emisiile de CO2, ele având un efect minimal sau chiar nici unul asupra climei planetei?

    Folosindu-se de 150 de ani de articole de presă, date statistice despre temperatură – dintre care unele au fost modificate sau chiar distruse, rapoarte și chiar scrisori destinate președinților SUA și secretarilor generali ai Națiunilor Unite, volumul de față încearcă, în van, să combată ideea exis­tenței amenințări a unei încălziri globale, schimbări climatice, urgență sau criză climatică, sau cum s-o mai numi ea, provocată de om. Noi cei din vest suntem pe cale de a comite cea mai costisitoare și dezastruoasă din punct de vedere științific și economic gafă din istoria umanității.

  • (0)

    Cei mai mari vizionari care au schimbat lumea

    58,00 lei

    Autor(i): George Ilian

    Nr. pagini: 272 pagini

    ISBN: 978-606-95444-2-6

    Editura: Evenimentul si Capital

    Despre carte: Cum ar fi dacă ai putea lua masa cu unii dintre cei mai de succes antreprenori din lume și ai purta o discuție cu ei? Ce i-ai întreba? Ei ce perspective ți-ar oferi? Află lecții de viață și de business de la vizionari precum Steve Jobs, Mark Zuckerberg, Warren Buffett și Tony Robbins, Elon Musk și Oprah Winfrey, care te inspiră. Fără a pune pasiune în tot ceea ce întreprinzi, nu vei ajunge prea departe pe drumul tău profesional. Citește despre succesele și eșecurile liderilor vizionari care au construit unele dintre cele mai valoroase organizații din lume. ÎNVAȚĂ SĂ GÂNDEȘTI CA UN ÎNVINGĂTOR!

    Despre autor: George Ilian și-a pus amprenta asupra industriei digitale, deținând, printre altele, o afacere cu cărți electronice. Este autorul a 18 cărți de genul business și motivaționale. George își propune să inspire oamenii de pretutindeni prin modelele celor mai de succes oameni din lume, într-o formă concisă.