-
Leader Ship. Să fii un lider creativ în afaceri!
21,90 leiAutor(i): Stefano Amodio
Pagini: 94+4
An apariție: 2025
Editura: Mass Media România de Mâine
Liderul profesionist nu lasă nimic la voia întâmplării, ci își cultivă relațiile de grup și aptitudinile cu luciditate. Manager, șef sau leader? Reguli stricte sau creativitate? O carte inedită despre cum să aplici principiile managementului clasic în economia globalizată, acum și în viitor.
Traducere din limba italiană: Alexandra Radu. -
Strălucirea iluziilor. Ecrane care devorează vieți
50,90 leiAutor(i): Alessandro Denti
Pagini: 332+4
An apariție: 2024
Editura: Mass Media România de Mâine
Un bestseller Edizioni Academiche Italiane/Omniscript!
Ecranele sunt astăzi pretutindeni, strălucirea lor ne orbește, obligându-ne să regândim întreaga experiență a vederii și a cunoașterii. Este acesta un pericol? Suntem gata să îmbrățișăm comoditatea și să devenim roboți cu chip uman?
-
Europa sens unic. Interviuri identitare
33,90 leiAutor(i): Alexandra Radu, Dragoș Ciocăzan
Pagini: 242+4
An apariție: 2024
Editura: Mass Media România de Mâine
Europa în fața unor provocări fără precedent:
Va face face față asaltului economic, etic și moral? Întrebări și răspunsuri ancorate în realitate!
-
Criza economică și criza gândirii globale
43,50 leiAutor(i): Mircea Coșea
Pagini: 274+4
An apariție: 2024
Editura: Mass Media România de Mâine
Un studiu economic de excepție!
Obsedați de căutarea optimului economic și al eficienței valorificării capitalului, economiștii au încetat să se preocupe de moralitatea actului economic și de bunăstarea umană. Ei au devenit tehnocrați mai puțin preocupați, din punctul de vedere al raționamentelor științifice, de ceea ce numim „economia bunăstării”.
-
Mai are resurse umane agricultura României?
87,90 leiAutor: Cristina Pastramă-Mavrodin
Pagini: 260+4
An apariție: 2022
Editura: Mass Media România de Mâine
„Lucrarea este coerentă, logică, argumentată și utilă pentru a oferi comunității științifice și factorilor de decizie elemente pentru îmbunătățirea politicilor de dezvoltare rurală și a măsurilor de sprijin pentru agricultură”. (Prof. univ. dr. Gabriel Popescu – Academia de Studii Economice, București, Directorul Centrului de Studii și Cercetări de Biodiversitate Agrosilvică).
-
Managementul financiar pe înțelesul tuturor
84,50 leiAutor(i): Cosmin Baiu
Nr. pagini: 544 pagini
An aparitie: 2025
Editura: EVRIKA PUBLISHING
Pornind de la elemente esențiale din cele doua volume-bestseller Analiza financiara pe înțelesul tuturor și adaugând teme noi și informații actualizate, Cosmin Baiu realizeaza un ghid indispensabil pentru managerii, antreprenorii și profesioniștii care doresc sa-și construiasca, sa-și finanțeze și/sau sa-și dezvolte afacerea într-un mod sustenabil.De la elaborarea planului de afaceri și identificarea surselor de finanțare la aplicarea tehnicilor moderne de analiza financiara și management, volumul de fața abordeaza clar și aplicat toate aspectele fundamentale ale finanțelor pentru afaceri, indiferent de domeniul de activitate sau de dimensiunea companiei.Informația teoretica este completata de exemple concrete, inspirate din realitatea mediului de afaceri românesc, sub forma unor studii de caz relevante. Acestea te vor ajuta sa înțelegi mai bine riscurile și oportunitațile fiecarei etape de dezvoltare și sa iei decizii informate, cu impact direct asupra performanței companiei tale.
Indiferent daca urmarești o extindere accelerata sau consolidarea afacerii într-un context economic incert, aceasta carte îți ofera instrumentele necesare pentru a înțelege, aplica și adapta principiile financiare esențiale care susțin succesul pe termen lung.
„Întotdeauna am considerat ca cifrele spun povestea adevarata a unei afaceri. Ne plac poveștile, deși, la prima vedere, o poveste despre cifre nu suna foarte atragator. Dar daca ești antreprenor sau manager și cifrele financiare sunt parte din viața ta profesionala, Cosmin reușește sa-ți spuna povestea într-un mod în care vei vedea cum toate lucrurile încep sa aiba sens: o poveste structurata, cu exemple și studii de caz, cu un limbaj viu, alert și care te ține captiv, pagina dupa pagina. Pentru cei care lucreaza cu cifre financiare și se simt bine când o fac, aceasta carte este un deliciu, îi va „prinde“ ca o carte polițista! Felicitari, Cosmin, pentru modul în care ai adus la viața concepte financiare concrete, aplicabile și, mai ales, pentru modul atât de simplu și totodata atât de incitant în care faci legatura dintre concepte și viața reala!“ Cristian Cojocaru, autorul bestsellerului Secretele negocierii în afaceri
Cosmin Baiu are peste 20 de ani de experiența în sectoarele financiar și industrial, atât în mediul privat, cât și în cel public. Finanțist, consultant, autor și trainer, Cosmin a sprijinit numeroase companii în procesele de finanțare, restructurare și creștere sustenabila. Aceasta carte reflecta angajamentul sau de a face finanțele accesibile tuturor celor care conduc sau pornesc o afacere.
-
Teorii ale relațiilor internaționale
51,80 leiAutor(i): Dan Vătăman
Nr. pagini: 211 pagini
An aparitie: 2024
Editura: Pro Universitaria
Domeniul Relatiilor Internationale, ca si in cazul tuturor domeniilor apartinand stiintelor socio-umaniste, are nevoie de formulari teoretice cuprinse in cadrul unor structuri conceptuale, teorii sau paradigme care sa faciliteze explicarea si intelegerea fenomenelor si evenimentelor din societatea internationala, precum si analiza lor in folosul tuturor celor interesati. Astfel, o teorie in domeniul Relatiilor Internationale trebuie sa aiba un rol explicativ, sa ofere raspunsuri logice la aceste evenimente, dar si interpretativ, sa analizeze cauzele si consecintele lor, sa ofere un model conceptual pentru studierea Relatiilor Internationale. Avand in vedere diversitatea conceptiilor asupra teoriilor in studiul relatiilor internationale, prezentul curs universitar urmareste ca, intr-o prima etapa, sa clarifice si sa familiarizeze studentii cu o serie de termeni de specialitate din domeniul Relatiilor Internationale, un domeniu stiintific pe cat de recent, pe atat de complex, pentru ca mai apoi sa abordeze principalele teorii ale relatiilor internationale, cu accent pe dezbaterea fundamentala care a opus teoria realista (incluzand si celelalte teorii derivate din acesta) teoriei liberale sau idealiste si, implicit, a teoriilor care au avut acelasi fundament cu aceasta, fara neglijarea si a altor scoli de gandire cum ar fi: Scoala de la Frankfurt si teoria critica a relatiilor internationale; precum si Scoala Engleza si teoria societatii internationale. Totodata, au fost aprofundate si unele teorii relativ recente, printre acestea: Postcolonialismul; Postmodernismul; Constructivismul; Feminismul; Ecologismul sau „Teoria Verde”; dar si Teoria Justitiei Globale. Cum era si firesc, cursul universitar a tratat si problemele fundamentale ale lumii contemporane si abordarile acestora in teoriile relatiilor internationale, analiza fiind focalizata asupra controverselor teoretice privind terorismul international, dar si asupra importantei religiei in teoretizarea domeniul Relatiilor Internationale in contextul enuntarii controversatei teze a „ciocnirii civilizatiilor”. (Prof. univ. dr. Dan Vataman)
-
Ghid pentru liderii la început de drum… din experiența personală
52,90 leiAutor(i): Marian Șerbu
Nr. pagini: 224 pagini
An aparitie: 2024
Editura: EVRIKA PUBLISHING
Tot mai mulți lideri, în special cei de la nivelurile de baza și de mijloc, sunt numiți în funcții de conducere doar pe baza pregatirii tehnice sau a vechimii în organizație, fara a avea pregatirea necesara în leadership. Mai mult, dupa ce ocupa aceste funcții, nu au parte de un mentor care sa le îndrume primii pași în acest nou rol sau de o instruire formala de leadership din partea organizației. Astfel, ei trec printr-o perioada extrem de dificila și stresanta, confruntându-se cu o mulțime de probleme pe care nu știu exact cum sa le gestioneze și sa le rezolve. Metodele vechi, experiența pe care au acumulat-o pâna în acel moment ca simpli angajați sau lideri ai unor echipe de câțiva oameni nu se vor mai aplica noilor roluri și nu le vor fi de mare ajutor. Mulți dintre acești lideri vor cauta sa „fure meserie” de la colegii lor, de la foștii sau actualii superiori, pentru a-și dezvolta propriul stil de leadership și a face fața noilor provocari.
Problema este ca, fara o pregatire adecvata și niște principii solide formate din concepții sanatoase despre rolul unui lider, ei vor copia nu doar comportamentele bune, ci și pe cele nedorite, chiar toxice, care par sa funcționeze pe moment la superiorii lor, neînțelegând însa repercusiunile acestora. Meseria nu doar „se fura“, ci se și învața. Nu este suficient doar sa ai talent, ci este nevoie și de un profesor, ca la orice meșteșug unde, din cele mai vechi timpuri pâna astazi, exista meșteri și ucenici. Pentru a deveni un lider eficient este nevoie atât de autoeducare, cat și de un mentor bun. Marian Șerbu este un astfel de mentor și împartașește, prin intermediul volumului de fața, bunele practici pe care le-a învațat la rândul sau de la propriii mentori.
-
Contabilitatea instituțiilor publice. Ediția a III-a, revizuită
48,90 leiAutor(i): Tilea Doina Maria
Nr. pagini: 168 pagini
An aparitie: 2024
Editura: Pro Universitaria
Lucrarea de fata se adreseaza acelor studenti dornici sa descifreze fundamentele contabilitatii, sa avanseaza elemente de noutate in ceea ce priveste abordarea contabilitatii din spectrul finantarii institutiilor publice, avand ca instrument si limite totodata, bugetul public de venituri si cheltuieli.
Sunt avansate astfel o serie de propuneri privind abordarea eficienta a cheltuielilor publice, metode de atragere a veniturilor publice si de alocare optima a acestora in vederea satisfacerii rationale a principalelor nomencla-toare de cheltuieli, fiind cunoscut indeobste necesitatea armonizarii procesului de alocare a resurselor cu interesul general, acela de realizarea unui echilibru intre principalele forte societale.
Lucrarea de fata prezinta o abordare complexa, in 8 capitole, a disciplinei „Contabilitatea institutiilor publice”, urmareste o alocare optima a veniturilor in urma imbunatatirii ratei de prelevare a lor.
-
AI – de la idee la implementare. Volumul 1. Traseul sinuos al Inteligențeii Artificiale către maturitate
39,50 leiAutor(i): Cătălin Vrabie
Nr. pagini: 157 pagini
An aparitie: 2024
Editura: Pro Universitaria
,,In acest volum vom explora cateva definitii si studii de caz aruncandu-ne un ochi si asupra istoriei conceptului de inteligenta artificiala (AI) oferind, pentru o ancorare mai buna in realitatea zilelor noastre, un timeline a evolutiei tehnologiilor si efectelor pe care acestea le-au produs in societate. Vom vedea ca, in ciuda hype-ului de astazi, cercetarea in domeniul AI a avut perioadele ei de stagnare, si chiar regresie – regasite in literatura de specialitate sub denumirea sugestiva de AI winters, perioade care, gratie indarjirii pasionatilor vremii, au fost depasite, ajungandu-se astazi la o industrie ce se bucura de cea mai rapida dezvoltare, care atrage investitii colosale, cateodata in ciuda unor rezultate financiare nu tocmai concludente. Volumul se va finaliza cu cateva discutii despre viitorul inteligentei artificiale.” (Autorul)
-
Revolutia Marketingului contextual
74,00 leiAutor(i): Mathew Sweezey
Nr. pagini: 336 pagini
Anul apariţiei: 2024
Editura: Prestige
Cum sa-i motivezi pe cumparatori in epoca mass-mediei infinite
Suntem in mijlocul unei ample revolutii media. Pentru prima data in istorie, oamenii obisnuiti din intreaga lume au puterea de a crea, distribui si consuma continut; si asta imediat, de oriunde s-ar afla, folosindu-si dispozitivele. Cresterea masiva in ceea ce priveste „zgomotul” creat de acesti consumatori si de dispozitivele lor creeaza o situatie complet noua ce face ca marketingul conventional sa para invechit. Dar chiar si asa, nenumarate companii si structuri de marketing continua sa se bazeze pe modelele traditionale, considerand ca actiunile lor vor domina clientii. Si nu fac altceva decat sa se insele.
In aceasta carte, deopotriva provocatoare si practica, Mathew Sweezey, expert Salesforce, subli¬niaza intr-un mod indraznet noua era a „mass-mediei infinite” si pune o intrebare inteleapta: Intr-o lume in transformare, in care clientii isi construiesc propriile experiente, care este cheia de a trece peste acest obstacol si de a-i motiva sa cumpere? Este contextul – legatura stransa dintre dorintele individuale imediate ale consumatorului si experientele pe care un brand le creeaza pentru a le indeplini.
-
Secretul banilor. Educația financiară pe care nu o înveți la școală
105,90 leiAutor(i): Irina Chițu, Denisa Dascălu
Nr. pagini: 256 pagini
An: 2023
Editura: Corint
Lucrarea este structurată în șapte capitole, care abordează cele mai importante noțiuni de educație financiară de care ai nevoie, răspunde aplicat, cu exemple și soluții, întrebărilor legate de sănătatea financiară, buget personal, setarea și îndeplinirea obiectivelor, independența financiară. Studiind-o, te ajută să îți creezi obiceiuri financiare bune și să dai sens fiecărui ban care îți trece prin mâini.











