Puteţi solicita returul de produse pentru următoarele situaţii:

– Produs ce nu este conform cu specificaţiile de pe site

Dacă produsul comandat se dovedeşte a nu fi conform cu specificaţiile din oferta noastră, puteţi solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veţi plăti diferenţa, respectiv dacă valoarea este mai mică, veţi primi o rambursare parţială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de edituradecarte.ro.

– Produse nefuncţionale în primele 24 de ore de la recepţie sau colete ce prezintă deteriorări

Dacă produsul primit este nefuncţional în primele 24 de ore de la recepţia efectivă, ridicarea de la sediul nostru sau recepţia la domiciliu prin curier – puteţi reclama acest lucru şi solicită returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.

– Produse ce v-au fost livrate greşit

Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugăm să semnalaţi cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul şi a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur şi transport al produsului corect vor fi suportate de edituradecarte.ro.

NOTĂ
În toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

[]