Editura de carte

Contul meu
Wishlist
Editura de carte
0
Close
Coș cumpărături(0)
  • Nu aveți produse în coș. Mergi în magazin
Editura de carte
Category
  • Toate categoriile
  • Cărți
  • Artă
  • Beletristică
  • Business și Economie
  • Cărți pentru copii
  • Cele mai vândute
  • Colectia Capital
  • Comunicare/Relații Publice
  • Cultură generală
  • Dezvoltare personală
  • Drept/Legislație
  • Eseistica
  • Filosofie
  • Gastronomie
  • Hobby
  • Istorie
  • Istorie/Critica
  • Jurnale/Memorii
  • Manuale scolare/Cursuri
  • Medicină
  • Poezie
  • Politică/Geopolitică
  • Proză
  • Psihologie
  • Sociologie
  • Spiritualitate/Ezoterism
  • Sport
  • Stiinte/Educatie
  • Turism/Calatorii
  • Comunicate
  • Capital
  • Evenimentul Zilei
  • Noutăți
  • Cărți
  • Reviste
  • Oferte speciale
  • Promoții
  • Reviste
  • Capital
  • Evenimentul Istoric
0
Close
Coș cumpărături(0)
  • Nu aveți produse în coș. Mergi în magazin
  • Home
  • Produse
    • Cărți
      • Istorie
      • Jurnale/Memorii
      • Artă
      • Beletristică
      • Business și Economie
      • Cărți pentru copii
      • Comunicare/Relații Publice
      • Cultură generală
      • Dezvoltare personală
      • Drept/Legislație
      • Gastronomie
      • Medicină
      • Politică și Geopolitică
      • Poezie
      • Proză
      • Psihologie
      • Sociologie
      • Spiritualitate/Ezoterism
      • Sport
    • Reviste
      • Capital
      • Evenimentul Istoric
      • Evenimentul istoric – ediții online
    • Comunicate
      • Evenimentul Zilei
      • Capital
  • Cele mai vândute
  • Noutăți
HomeCărțiBusiness și EconomieMarketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tău.
Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tău.
sumar produs

Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tău.

39,00 lei

Autor(i): Ioana Simona Ivasciuc

Nr. pagini: 175 pagini

Anul apariţiei: 2023

Editura: Pro Universitaria

Harta experiențelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspeții interacționeaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes.

In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achiziții, distanțandu-se de calatoria tradiționala a cumparatorului. In dorința de a gasi noi modalitați de a atrage clienți,  profesioniștii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi:

Cum calatoresc turiștii?

Cum interacționeaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor?

Cum se creeaza valoare pentru turist?

Cum se produce o experiența memorabila in timpul calatoriei turistice?

Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul și dupa o calatorie?

Aceasta carte iși propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea harții experiențelor oaspeților ofera ocazia de a influența pozitiv experiența lor de calatorie, precum și de a crește numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari și, in cele din urma, veniturile generale.

3 în stoc

SKU: PROUNIV010 Categorii: Business și Economie, Cărți
  • Descriere
  • Informații suplimentare
  • Recenzii (0)

Autor(i): Ioana Simona Ivasciuc

Nr. pagini: 175 pagini

Anul apariţiei: 2023

Editura: Pro Universitaria

Harta experiențelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspeții interacționeaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes.

In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achiziții, distanțandu-se de calatoria tradiționala a cumparatorului. In dorința de a gasi noi modalitați de a atrage clienți,  profesioniștii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi:

Cum calatoresc turiștii?

Cum interacționeaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor?

Cum se creeaza valoare pentru turist?

Cum se produce o experiența memorabila in timpul calatoriei turistice?

Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul și dupa o calatorie?

Aceasta carte iși propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea harții experiențelor oaspeților ofera ocazia de a influența pozitiv experiența lor de calatorie, precum și de a crește numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari și, in cele din urma, veniturile generale.

Greutate 0,270 kg
Editura

Pro Universitaria

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tău.” Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Edituri partnere

  • Martorul Clipei
  • Proema
  • Aius Printed
  • Bookzone
  • Cetatea de Scaun
  • Corint
  • Crisis Press
  • Danaster
  • Eikon
  • Evrika Publishing
  • Favorit
  • For You
  • Hoffman
  • Mass Media România de Mâine
  • Mediafax
  • Mica Valahie
  • Miidecărți
  • Monitorul Oficial
  • Neverland
  • Palimpsest
  • Partoş
  • Paul Editions
  • Preda Publishing
  • Prestige
  • Pro Universitaria
  • Universul Juridic

Produse similare

Hot
Citește mai mult
Quick View
Out Of Stock
(0)

În Ochiul Ciclonului

59,00 lei
Selectează opțiunile
Quick View
(0)

Evenimentul Istoric – Ediții Electronice

12,00 lei
Adaugă în coș
Quick View
(0)

Cei mai mari vizionari care au schimbat lumea

54,90 lei
Adaugă în coș
Quick View
(0)

Crunta exploatare a sînului Julietei

75,00 lei
Citește mai mult
Quick View
Out Of Stock
(0)

Călătorie în lumea gimnasticii

14,90 lei

INFORMAȚII

  • Livrare și modalități de plată
  • Politică de confidențialitate
  • Termeni și condiții
  • Returul produselor
  • Media kit

SERVICII CLIENȚI

  • Contact
  • Returnări produse

CONT

  • Contul meu
  • Wishlist

A.N.P.C.

www.anpc.gov.ro
Numărul consumatorului: 0800080999
Adresa A.N.P.C. București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, Sect. 1, Tel/fax: 0372-131951, E-mail: office@anpc.ro

what are you looking for?

close
[]