Categorii de produse

Autor(i): Ioana Simona Ivasciuc

Nr. pagini: 175 pagini

Anul apariţiei: 2023

Editura: Pro Universitaria

Harta experiențelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspeții interacționeaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes.

In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achiziții, distanțandu-se de calatoria tradiționala a cumparatorului. In dorința de a gasi noi modalitați de a atrage clienți,  profesioniștii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi:

Cum calatoresc turiștii?

Cum interacționeaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor?

Cum se creeaza valoare pentru turist?

Cum se produce o experiența memorabila in timpul calatoriei turistice?

Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul și dupa o calatorie?

Aceasta carte iși propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea harții experiențelor oaspeților ofera ocazia de a influența pozitiv experiența lor de calatorie, precum și de a crește numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari și, in cele din urma, veniturile generale.

Vezi mai mult Vezi mai puțin

39,00 lei

3 în stoc

[]